1. Kolik tato služba stojí?
Cena je nastavena tak, aby si ji každý manažer mohl dovolit zaplatit sám, ačkoliv bychom rádi pobídli zaměstnavatele k zaplacení služby za manažery, kteří mají být propuštěni. Cena je pevná, avšak méně zkušení kandidáti dostanou slevu. Detaily poskytneme každému, kdo projeví konkrétní zájem.
2. Je to vhodné pro manažery z jakéhokoliv oboru?
Ne, služba je určena speciálně pro lidi, jejichž profesí je marketing nebo marketingová komunikace v korporátním či agenturním prostředí. To se shoduje s našimi odbornými znalostmi. V některých případech jsme schopni pomoci obchodním manažerům.
3. Podobá se to programu "outplacementu"?
V první části konzultace ano. Náš akční plán nicméně nabízí mnohem konkrétnější kroky vedoucí k identifikaci potenciálních budoucích zaměstnavatelů, V některých případech včetně poskytnutí konkrétního jména osoby, kterou může manažer oslovit. Je možné, že dospějeme ke společnému závěru, že by mohl být manažer zajímavým kandidátem pro některého z našich klientů.
4. Mám zájem o konkrétní pracovní pozici, kterou inzerujete. Musím tuto konzultaci absolvovat?
Ne, posoudíme váš profesní profil a budeme vás mít za standardního kandidáta. Pokud nesplňujete kritéria našich klientů můžeme vám místo dané pozice nabídnout tento program.
5. Pomohli jste mi najít předchozí zaměstnání. Pokud budu mít znovu o vaši pomoc zájem, musím tuto konzultaci absolvovat?
Pokud jste byl/a naším umístěným kandidátem v posledních třech letech nebo pokud jsme v minulosti úspěšně obsadili vámi zadanou pozici, nebudeme vám nic účtovat, i když vám doporučujeme, abyste programem formálně prošel/šla.
6. Budu po konzultaci na hledání nové pracovní příležitosti sám?
Ne. Jako součást akčního plánu nabízíme telefonickou podporu, v případě, že se chystáte na pohovor nebo potřebujete poradit ohledně zaměstnavatele, se kterým jednáte.
Tato pozice nabízí skvělou příležitost pro junior account managera, který chce udělat krok vpřed a být součástí moderní agentury, která spolupracuje se svými klienty ve všech ...
V poslední době se stále více kreativní práce odehrává "pod linkou" (promoakce, eventy, guerillové kampaně a podpora prostřednictvím digitálních médií). Na vět&...