pondělí, 23. únor

Klasa; další skvělý nový nápad?

 

Obdrželi jsme kopii tiskové zprávy od pana Jordána (přikládáme v češtině). V této tiskové zprávě nás informuje, že ve středu 25. února pořádá setkání (otevřené „všem zájemcům"), takzvanou předběžnou tržní konzultaci k veřejné zakázce, kde bude možné konzultovat strukturu navrhovaného nového tendru na značku Klasa.

Zajímavá je ze dvou důvodů. Zaprvé, obsahuje podrobnosti o navrhovaném novém tendru. Bude rozdělen na čtyři části

1. Strategická a kreativní část
2. Realizační část
3. Mediální plánování a mediální nákup
4. Veletrhy a výstavy

Samo o sobě dává rozdělení smysl (ačkoli pochybujeme, že dává smysl oddělení kreativní části od implementace). Nicméně z toho zřejmě vyplývá, od předchozího plánu nakupovat média in-house, zveřejněného ministrem Jurečkou, jemuž jsme se věnovali v předchozích příspěvcích na blogu, bylo upuštěno.

Je také zajímavé, že pan Jordán, který nám posledně vyčinil, že zjevně nechápeme „rozdíl" mezi Ministerstvem a SZIF, teď nemá problém vystupovat pracovně jménem SZIF. Člověka pak napadá, proč ten SZIF vlastně existuje...

 

Komentáře (0)

Přidat komentář



Pole označené hvězdičkou (*) jsou povinná.