Wednesday, July 27

"Kmotři" reklamních agentur

V zajímavém článku v HN se Martin Charvát z Konektoru zabývá mojí oblíbenou hypotézu, že Češi jsou méně "konfrontační" povahy než ostatní Evropané - zejména v porovnání s Brity, ale vlastně i s Poláky. V podstatě dochází k závěru, že nejefektivněji Češi pracují na základě společného konsenzu, a že je to pozitivní věc. Aby Martin tuto svou teorii podpořil, podíval se na oba uznávané "kmotry" české reklamy - Josefa Havelku (dříve v Leo Burnett) a Marka Šebesťáka (dříve v MARK/BBDO).

21 komentářů

Monday, July 18

Protesty proti mobilním operátorům jsou pro český "trh" pozitivním krokem

O protestech proti vysokým cenám českých mobilních operátorů jsem se dozvěděl až dnes, kdy je dávno po akci, a to je mi líto. Můžeme si však z toho vzít mnohá poučení. V jiných zemích jsou regulační úřady mnohem mocnější a aktivnější než je ČTÚ.

0 komentářů

Friday, July 01

Proč inzerenti vydávají o polovinu vyšší náklady na reklamu

ČT v budoucnu nebude vysílat reklamu v žádné formě užitečné velkým inzerentům jako jsou P&G nebo T-Mobile. Robert Kvapil z ČT se podivuje nad tím, proč kolem tohoto politického rozhodnutí zadavatelé reklamy nedělají větší povyk. V ČR neexistuje žádná organizace inzerentů, jako je ISBA ve Velké Británii, která by jim umožnila hovořit jedním hlasem a za tento sektor vystupovala jednotně.

16 komentářů