Friday, April 22

Konference AdForum 2011 - 3.díl: Kampaň pro Yeo Valley začíná televizní reklamou. Jejím jediným uvedením.

Nejprve mi dovolte, abych vám pověděl něco o Somersetu. Najdete ho v západní Anglii a je pro nás asi to, co pro Čechy jsou jižní Čechy. Takže je tam taky mnoho veselých krav, které produkují zdravé mléčné výrobky (stejně jako veselé jabloně cider!) Ovšem britské supermarkety jsou v dnešním moderním světě plné mléčných výrobků pocházejících z velkovýroben v cizině.

0 komentářů

Friday, April 22

Konference AdForum 2011 - 2.díl: BBH (Bartle, Bogle, Hegarty) -

BBH byla založena v roce 1982 a okamžitě začala produkovat kampaně, o kterých se mluvilo po celém světě: pro Audi "Vorsprung durch Technik" ("náskok díky technice") a relaunch džín Levi's 501, která byla kultovním spojením reklamy a hudebního videa. Dokonce i tyto ranné filmy ukazují naléhavost smyslu pro styl a pozornost věnovanou nejmenšímu detailu. Také moje tehdejší přítelkyně Annie sice tento smysl pro styl měla, a přesto i na ni to po schůzce v BBH bylo příliš: "To už je móóc, Richarde!".

6 komentářů

Tuesday, April 19

Konference AdForum 2011 - 1.díl

Letošní konference AdForum mě zavedla domů, do Londýna. První dva dny však byly plné ne zcela známých symbolů i dojmů. Je úžasné, o jak velký krok je Londýn před Střední Evropou ve schopnosti uchopit a aplikovat vše, co internet umožňuje.

0 komentářů