Wednesday, September 29

NBS-ČNB 2:0

Doufám, že vás nebudu nudit, pokud se vrátím k tématu České národní banky. Bankovní politika ČNB a její rozhodnutí ovlivňují život každého z nás. Dělá mi starosti, že během posledních třech týdnů dvakrát odůvodnila své kroky argumenty, které mohou být vyvráceny jednoduchým pozorováním dění ve světě za českými hranicemi.

1 komentář

Tuesday, September 21

“Rokenrolová hvězda? Raději budu ředitel marketingu!”

Na pozadí těžko uvěřitelné zprávy o tom, že Bruce Dickinson, zpěvák slavné heavy metalové skupiny Iron Maiden, je nyní marketingový ředitel letecké společnosti, se skrývá něco pozoruhodného. Moje žena často líčí příběh z doby svého prvního zaměstnání asistentky generálního ředitele Autec - dealera BMW. Za šílené rychlosti duněl z reproduktorů song "Bring your Daughter to the Slaughter".

0 komentářů

Wednesday, September 15

Euro: fakta versus dogma

V jednom z únorových příspěvků jsem uvažoval nad tím, zda by byl politik typu Miroslava Kalouska propuštěn, pokud bychom mu měřili stejným způsobem jako jiným CEO. To samé by mělo platit i v případě členů Rady České národní banky. V tištěné verzi pod titulkem "Euro přispělo k řecké dluhové krizi" pan Holman odvážně tvrdí, že "krize nám jasně ukázala, že mít vlastní měnu je výhoda".

0 komentářů

Wednesday, September 08

Povídáte si se značkami?

Opravdu? Skutečně rád bych slyšel, jak tyto rozhovory probíhají. Obvlášť by mě zajímala vaše část konverzace. Věří, že firmy by měly více pracovat na tom, aby tyto rozhovory byly vedeny efektivněji.

0 komentářů

Friday, September 03

Marketing očima zákazníka (1.díl): Datový roaming

Marketing je párování toho, co může firma poskytnout, s tím, co zákazník potřebuje nebo chce, způsobem, který maximalizuje dlouhodobý zisk pro firmu." (profesor Peter Doyle)  Datový roaming. Chceme kontrolovat e-maily, předpovědi počasí, vyhledávat různé informace nebo správný směr jízdy.

0 komentářů