Monday, July 26

Jaká je situace na trhu? (3.díl): Nadějné vyhlídky

Soudit podle výsledků malé poradenské společnosti jako je ta naše, by nebylo příliš moudré. Nicméně směr je zřejmý. Tohle konkrétně je velmi zajímavé, protože se ukazuje, že síťové agentury jsou v otázce svých budoucích vyhlídek mnohem sebevědomější, než jak tomu bylo v posledních 4 letech.

0 komentářů

Tuesday, July 20

Výběr agentury (2.díl): Agentury nemají rády kreativní tendry... nebo ano?

Různá sdružení reklamních agentur si po dlouhá léta stěžují na tendry, jejichž výsledek závisí na výběru z dodaných kreativních návrhů. Podporu tomuto hledisku jsem vyjádřil na svém blogu v březnu. Jediným důvodem, proč jim kreativní tendry vadí, je fakt, že za svou účast nedostanou zaplaceno.

0 komentářů

Monday, July 12

Výběr agentury (1.díl): Co přesně vybíráte?

Odpověď je naprosto jednoduchá: tým lidí. Přesto se nezdá tak jednoduchá těm, kteří mají výběr učinit. Co stojí za těmito značkami ve skutečnosti? Někteří lidé mohou být překvapeni, že se na to ptám, jelikož jsem po mnoho let propagoval  nejvyšší profesní kvality síťových agentur a jednotlivých lidí, kteří v nich pracují.

1 komentář