Thursday, May 27
Promluvili k nám také zástupci několika síťových agentur. Saatchi & Saatchi předvedli ukázky svých skvělých prací z celého světa, včetně naprosto neuvěřitelné kampaně Teletransporter na pivo Andes. Nicméně jak je u agenturních sítí obvyklé, začal ve mně hlodat červík pochybností: Budou mít klienti v České republice skutečně přístup k těmto agenturním talentům a zdrojům? Jaké jsou výhody síťové agentury v Praze v roce 2010? Odpověď přišla v podobě velkolepé novinky od McCann-Erickson.
Tuesday, May 25
Na každoroční konferenci Adforum se setkávají konzultanti pro výběrová řízení z celé Evropy s agenturami, které si vychutnávají nejen příležitost informovat je o tom jak si vedou, ale také možnost konzultanty přesvědčit o důvodech, proč by tyto novinky měli sdělit svým klientům. Pro mě je to šance vkročit do jiného světa, do světa plného optimistismu a pulsujícího života. Setkali jsme se se zástupci agentur, které se zaměřují na digitální řešení jako Perfect Fools ze Stockholmu (McDonalds, Nokia, Mentos) či romanticky pojmenované agentury North Kingdom z dalekého švédského polárního kruhu (Adidas, Coke, Vodafone).
Wednesday, May 19
řijal jsem laskavou nabídku časopisu Marketing & Media a napsal článek o budoucnosti agentur. Původní text byl však o několik vět zkrácen. Proto jsme se rozhodli uveřejnit celé původní znění mého textu zde.
Monday, May 10
Jste na LinkedInu? Pokud ne, proč? Můj neodborný odhad je, že 80% lidí, které bych eventuelně potřeboval pracovně kontaktovat, tam nyní je. Takže je to skutečně silný nástroj komunikace a já ho velmi oceňuji (obzvláště proto, že je zdarma). Možná některé z těchto lidí znám a tudíž si s nimi mohu diskrétně promluvit o osobě, která je předmětem mého zájmu.