Tuesday, March 30

České nakupování po internetu: stále není jaké by být mělo

Minulý čtvrtek měla kamarádka narozeniny. Jako mnoho z vás je i ona fanouškem Depeche Mode. Byla už neděle a proto jsem nechtěl riskovat, že by zboží objednané na Amazonu nedošlo v čas.

12 komentářů

Tuesday, March 23

Problém s agenturními tendry

Pozornost, kterou Marketing&Media ve svých dvou minulých vydáních věnoval nedávno diskutovaným otázkám agenturních tendrů, je velmi potěšující. Článek ředitele PR agentury AC&C následovaný vyjádřením ředitele PR&Comms společnosti Ahold ukazuje, jak moc si tyto dvě strany nerozumí. Po agenturách je vyžadováno, aby zadarmo poskytly svůj stěžejní produkt, který představuje podstatu jejich profesní existence.

0 komentářů

Monday, March 22

Jaká je situace na trhu? (2. díl)

Po zlověstně ospalém lednu se naše projekty pěkně rozjíždějí a vypadá to, že podobné oživení zaznamenali i mnozí z našich klientů. Jedinou výjimkou je, jak se zdá, telco sektor.  Avšak stále panuje znepokojení z toho, že nezaměstnanost či obavy o ztrátu práce utlumí nákupy zákazníků.

0 komentářů

Sunday, March 14

Postavte se proti korupci!

Minulý týden jsem napsal, že pravděpodobnost toho, že by se čeští politici začali vážně zajímat o míru korupce v ČR je velmi malá. Tento týden učinila Americká obchodní komora celkem výrazný pokus je k tomu přimět. Julie Hrstková ve svém komentáři v Hospodářských Novinách vyjádřila  přesvědčení, že mnohem lepší bylo vytvořit „kartelovou dohodu" mezi mezinárodními společnostmi o tom, že nebudou poskytovat úplatky.

0 komentářů