Tuesday, March 30
Minulý čtvrtek měla kamarádka narozeniny. Jako mnoho z vás je i ona fanouškem Depeche Mode. Byla už neděle a proto jsem nechtěl riskovat, že by zboží objednané na Amazonu nedošlo v čas.
Tuesday, March 23
Pozornost, kterou Marketing&Media ve svých dvou minulých vydáních věnoval nedávno diskutovaným otázkám agenturních tendrů, je velmi potěšující. Článek ředitele PR agentury AC&C následovaný vyjádřením ředitele PR&Comms společnosti Ahold ukazuje, jak moc si tyto dvě strany nerozumí. Po agenturách je vyžadováno, aby zadarmo poskytly svůj stěžejní produkt, který představuje podstatu jejich profesní existence.
Monday, March 22
Po zlověstně ospalém lednu se naše projekty pěkně rozjíždějí a vypadá to, že podobné oživení zaznamenali i mnozí z našich klientů. Jedinou výjimkou je, jak se zdá, telco sektor. Avšak stále panuje znepokojení z toho, že nezaměstnanost či obavy o ztrátu práce utlumí nákupy zákazníků.
Sunday, March 14
Minulý týden jsem napsal, že pravděpodobnost toho, že by se čeští politici začali vážně zajímat o míru korupce v ČR je velmi malá. Tento týden učinila Americká obchodní komora celkem výrazný pokus je k tomu přimět. Julie Hrstková ve svém komentáři v Hospodářských Novinách vyjádřila přesvědčení, že mnohem lepší bylo vytvořit „kartelovou dohodu" mezi mezinárodními společnostmi o tom, že nebudou poskytovat úplatky.